niedziela, 16 marca 2014

Rozdział VI ` Zazdrość`

Poniżej przedstawiony fragment, to taka mała zapowiedź! Postanowiłam wrócić do pisania :) Minęło bardzo sporo czasu, a widzę,że się to Wam spodobało. Więc warto chyba pisać...
JUŻ WKRÓTCE KOLEJNY ROZDZIAł! TYMCZASEM NAPAWAJCIE SIĘ TYM!




Bezpośredni odnośnik do obrazka


-Co ja widzę! Czyżbyście z Federico wrócili do siebie?- zapytała ucieszona Violetta
-Tak. Postanowiliśmy dac sobie jeszcze jedną szansę,ale...-powiedziała Ludmiła
-Ale co się stało? Nie cieszysz się?-zapytała Camila
-Nie wiem czy dobrze robie mówiąc to wam,ale... Kocham Federico i jestem z nim naprawdę szczęśliwa. Ale przez ten okres gdy nie byliśmy razem, zbliżyłam się do Diego i czułam się przy nim tak.. wyjątkowo. -powiedziała Ludmiła

-Może nie kochasz tak naprawdę Federico?-powiedziała zgorzkniale Lara
-Nie znasz mojej historii z Diego i Fede,więc może się nie udzielaj.-powiedziała Ludmiła po czym wyszła
-Lara.-powiedziała Naty
-Co?-zapytala
-Nie powinnaś dla niej taka być.-powiedziała Francesca

Tymczasem Ludmiła poszła do pokoju Federico ochłonąć.
-Co się stało kochanie?-zapytał Fede
-Nic. Po prostu Lara mnie trochę zdenerwowała,ale to nic takiego. Gdy Cię widzę od razu mi lepiej.-powiedziała Ludmiła
-Ciesze się.-powiedział uśmiechnięty Federico
-A wiesz co mi jeszcze bardziej poprawi humor?-zapytała Lu
-Sok?-zapytał Fede
-Aj ty mój głupolu. Twój uścisk..-powiedziała Ludmiła, po czym od razu wtuliła się w ramiona Federico/.

12 komentarzy:

  1. ekstra czekam na dalsze
    oby ludmi była z fede
    lara widać nie chce szczęścia lu
    dobrze że vilu cami fran i naty ją wspierają

    obserwuje
    http://opowiadania-by-maranaty.blogspot.com/
    http://opowiadania-naty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wracasz i w ogóle. Piszesz, że to 'zapowiedź' tego co wkrótce, a przez 3 tygodnie nic nie dodałaś. Nie że nie szanuję ciebie i tego, że możesz nie mieć czasu, ale to już trochę długo. Poza tym, twoje rozdziały są świetne i nie można się doczekać następnego. Cieszę się, że w końcu się odezwałaś. Myślałam, że następnego rozdziału już nie będzie.
    Mam nadzieję, że nie kończysz na tym ;) Czekam na nexta ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa,że mam multum nauki i obowiązków ;) Nie mam na wszystko czas. Poza tym robię wszystko co mogę. Prowadzę już jednego bloga i nie jest łatwo połączyć te dwie sprawy. Pomimo tego znalazłam czas i załatwiłam nowy wygląd,który pojawi się jutro, a z nim nowy rozdział,także więc. Troche zrozumienia,bo ja żadnym robotem nie jestem.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :))
      Po prostu się chciałam zapytać, nie że cię atakuje od razu że nie ma xd

      Usuń
  3. Pomysły trochę ściągnięte, a w pisaniu powinnas się koniecznie przeszkolić, bo takie jezyk, że czytać się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam bardzo,ale ja jakoś nie ściągałam z nikąd tych pomysłów. Po prostu wpadło mi to na myśl i tyle. A jeśli coś Ci się nie podoba, to po prostu tu nie zaglądaj. Proste? Też tak sądze ;))

      Usuń
  4. Podszkolic* taki * to przez tableta

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Kiedy następny rozdział? Już nie mogę się doczekać :D
    Mam fajny pomysł, aby w życiu Ludmiły pojawiła się nowa ważna osoba, ale to dopiero wtedy kiedy Lu sobie już poukłada wszystko. Wtedy znowu zacznie się komplikować. No i żeby coś zaciekawiło czytelników, zrób wkrótce nową scenerię. Np. Jakiś wyjazd z całym studio na jakiś czas np. do Rzymu, do Grecji, Turcji, może nawet Polski xd To byłoby super. I O WIELE CIEKAWSZE, CO NAJWAŻNIEJSZE!!! :* Pozdrawiam i życzę abyś szybko napisała nowy ciekawszy i pełen zapału rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej informacji na http://ludmi-i-federico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Nie wiem gdzie z tym więc:
      SPAM
      http://cafe-paris-ff.blogspot.com/

      Usuń
  7. Dopiero co odkryłam tego bloga i już go kochamm ;*****
    Piszesz naprawdę wspaniałą historię ;****
    Na stówę bd tu częściej zaglądąła ;***
    I teraz pytanie do cb ;**
    Weszłabyś do mnie i oceniła mój blog ?
    Bo zależy mi o opinii od tak wspaniałej bloggerki.
    leonettaaq.blogspot.com
    Mam nadzieję że skomentujesz i dodasz się do obserwatorów.
    Kocham ;***

    OdpowiedzUsuń